Programació del curs d'Orientació laboral

Comença una nova edició del Cicle d’Activitats d’Orientació Professional per als estudiants

09.02.2023

La Unitat d’Orientació Laboral del Servei de Carreres Professionals de la UVic-UCC posa en marxa, un any més, el Cicle d’Activitats d’Orientació Professional, dirigit als estudiants de tercer i quart curs de grau, estudiants de màster i postgrau, doctorands i alumni.

L’objectiu d’aquest cicle és, d’una banda, facilitar la incorporació al món laboral a aquelles persones que actualment estan estudiant, i de l’altra, millorar l'ocupabilitat dels que ja són dins del mercat laboral.

El programa consta de sis sessions, en les quals es treballaran aspectes clau i les eines que cal tenir en compte en la cerca de feina i els processos de selecció.

Les sessions són gratuïtes, en format online, i s’iniciaran el 22 de febrer de 2023 amb la sessió sobre “Autoconeixement. Descobreix les teves competències!”. En les següents, s'abordaran les temàtiques del currículum i la carta de presentació, i la marca personal, entre d’altres. A més, en el marc de la Jornada de Portes Obertes de la UVic, es farà una de les sessions del cicle, en format presencial, sobre benestar i felicitat professional.

Cliqueu aquí per a més informació i per accedir a les inscripcions