Dia de la presentació en societat d'UAlumni, el 3 de desembre de 2013

Comencen les activitats del desè aniversari d'UAlumni

19.10.2023

Ara farà deu anys que es presentava en societat UAlumni, l’agrupació d’antics estudiants de la UVic, amb l’objectiu de posar a l’abast d’aquest col·lectiu eines que reforcessin l’ocupabilitat i l’emprenedoria. Avui, que ja té més de 7.300 membres donats d’alta, UAlumni s’ha convertit en un espai per reforçar el sentiment de pertinença i enfortir els llaços entre titulats de la UVic i la Universitat. Segons el president d’UAlumni, David Griera, “hem d’agrair la confiança que ens han atorgat tots els alumni que s’han donat d’alta durant aquests deu anys, amb el compromís de continuar treballant amb il·lusió per millorar la proposta de valor que UAlumni ofereix als titulats i titulades de la UVic”.

Des del seu inici i fins avui, UAlumni ha ampliat la cartera de serveis per als membres del col·lectiu. Molts d’aquests serveis van néixer per donar suport a la trajectòria professional dels seus membres un cop finalitzats els estudis a la UVic, com és el cas del Portal d’Ocupació, l’orientació laboral individualitzada, el suport a l’emprenedoria i els cursos per a la millora de les competències professionals. En un altre ordre de coses, els membres del col·lectiu també poden gaudir de descomptes en màsters, graus, formació contínua i cursos de l’Escola d’Idiomes i altres descomptes comercials, a més de networking internacional. UAlumni també ha atorgat tretze beques de 1.000 € a estudiants de màster i postgrau, i dinou beques de 500 € patrocinades per CaixaBank, Seidor i Artyplan, a estudiants de cicles formatius de grau superior.

Un acte central a la primavera i el sorteig d’un àpat a Mas Albareda

Per celebrar aquesta efemèride, hi haurà un acte central de celebració a la primavera, patrocinat per Seidor, que anirà destinat als membres d’UAlumni, però que estarà obert tant a empreses i institucions del territori com al personal de la UVic. De moment, i per anar fent boca dels actes de celebració, i el dia 3 de desembre, el mateix dia en què es compleixen deu anys de la presentació oficial d’UAlumni, es farà el sorteig d’un àpat per a dues persones al Mas Albareda de Nando Jubany entre tots els seus membres.

UAlumni Stories per donar a conèixer el talent dels graduats a la UVic

El curs passat UAlumni va iniciar UAlumni Stories, un projecte a llarg termini que publica una sèrie d'entrevistes i vídeos d'antics alumnes de la UVic que volen mostrar les històries i el talent dels estudiants que han passat per la Universitat. Avui en dia ja s’han publicat dotze històries de titulats UVic de diferents àmbits (enginyeries, biociències, educació, esport, salut, empresa, comunicació i humanitats) que han explicat la seva trajectòria professional, els seus projectes i la seva experiència universitària. Les UStories es poden visualitzar a ualumni.uvic.cat.

Ambaixadors UAlumni

Un altre dels projectes estrella d’UAlumni ha estat teixir una xarxa de titulats de la UVic que viuen arreu del món, anomenat Ambaixadors UAlumni. El projecte compta amb més de vuitanta titulats UVic voluntaris arreu del món amb qui els estudiants, treballadors de la UVic i alumni es poden posar en contacte per fer-los consultes sobre el seu país de residència. En aquest moment s’està actualitzant la web d’Ambaixadors.