JPO Virtuals

Comencen les Jornades de Portes Obertes de la UVic

15.02.2024

La setmana vinent comencen les Jornades de Portes Obertes virtuals de la UVic, una acció comunicativa per donar a conèixer l’oferta formativa per al curs vinent als estudiants de 2n de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. Les Jornades es desenvoluparan en tres dies, el 19, 20 i 21 de febrer, en funció dels àmbits de coneixement.

El dia 19 de març es reserva per a l’àmbit de medicina, salut i empresa, mentre que per al dia 20 de febrer hi ha previstes les sessions de psicologia i educació social, Global Studies, enginyeries, comunicació i educació. El dia 21 de març serà el torn de biociències, esport, odontologia, audiologia general, cicles formatius de grau superior, i una sessió informativa de beques. Per poder accedir a les diferents sessions cal inscriure’s prèviament.

Totes les sessions específiques per àmbits o graus aniran a càrrec dels professors i professores del grau, acompanyats d’estudiants, que explicaran la seva experiència personal. Durant la sessió també s’ensenyaran les instal·lacions de la UVic i s’obrirà un torn de preguntes per resoldre tots els dubtes que els estudiants i les seves famílies puguin tenir.

El tret de sortida de les diferents Jornades de Portes Obertes que oferirà la UVic enguany es farà aquest cap de setmana, amb la jornada de portes obertes dirigida a estudiants francesos que tindrà lloc el dissabte.