Xerrades d'orientació en línia

Comencen les sessions d’orientació 'online' per a futurs estudiants universitaris

L’Àrea de Màrqueting de la UVic ha programat un conjunt de sessions d’orientació online que, des d'aquest gener i fins al maig, s'adrecen a futurs estudiants universitaris, així com als seus pares i mares, interessats en conèixer la UVic. Dues de les sessions són d'informació general sobre la Universitat i la seva oferta educativa, i s'hi parlarà, també, de les vies d’accés a la universitat o de les instal·lacions de la UVic entre d'altres. La resta de sessions, més específiques, se centren en l'oferta de cicles formatius de grau superior (CFGS), en el grau en Medicina de la UVic-UCC, i en les beques i els ajuts econòmics que ofereix la Universitat.

Més endavant hi ha previst que es programin altres sessions específiques. Aquestes activitats complementen les més de 300 visites presencials i virtuals que la UVic fa a centres de secundària, en les quals presenta la Universitat i la seva oferta formativa.