Grup d'estudiants del programa Study Abroad a la UVic

Comencen noves edicions de dos programes Study Abroad en els àmbits d'Enginyeria i d'Empresa

23.02.2023

El 6 de febrer passat van arribar els estudiants procedents de la Pôle Universitaire Léonard de Vinci de París per cursar el programa Study Abroad in Engineering. El programa, impartit per la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE), està adreçat a estudiants internacionals de l’àmbit de les enginyeries.

Des de la Unitat de Programes Internacionals, liderada per Montse Corrius, es va observar una demanda en aquest àmbit de coneixement en el format de programes Study Abroad i se'n va crear una primera edició el setembre de 2021. Des d’aleshores s’han organitzat quatre edicions, coincidint amb els semestres acadèmics. A banda de la docència impartida a les aules, s’ofereix als estudiants l’oportunitat de fer alguns “field trips” en empreses i institucions del sector, que els permeten conèixer de primera mà els continguts explicats a classe. Des de la FCTE es vetlla perquè aquests estudiants participin de les activitats usuals de la Facultat i s’integrin en la dinàmica acadèmica dels estudiants locals.

Paral·lelament, s’ha incorporat també un altre grup d’estudiants francesos, en aquest cas procedents de l'EM Normandie, que cursen durant aquest segon semestre l’itinerari Study Abroad International Business and Marketing a la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC). A diferència dels estudiants d’enginyeria, aquests estudiants assisteixen a les mateixes classes i participen en les mateixes activitats que els alumnes de grau de la Facultat.

Aquests dos programes, juntament amb el Business, Design and Innovation, que s’imparteix a les instal·lacions de Bau a Barcelona, formen part de l'oferta de Study Abroad de la UVic.