UVic

Convocatòria de l’any 2023 per a l’avaluació de l’activitat investigadora del PDI doctor de la UVic-UCC a la CNEAI d’ANECA

18.01.2024

S’ha publicat la convocatòria 2023 d’avaluació de l’activitat investigadora del professorat contractat permanent per part de la CNEAI d’ANECA. L’objectiu d’aquesta convocatòria és reconèixer els mèrits de l'activitat investigadora desenvolupada pel professorat doctor amb vinculació permanent a la UVic-UCC que s’hagi dut a terme com a màxim fins al 31 de desembre de 2023, i incentivar-ne l'exercici i la qualitat.

El termini per sol·licitar l’avaluació d’un o més trams de recerca és del 22 de gener al 12 de febrer de 2024, ambdós inclosos, i per fer-ho cal presentar la documentació a través de la seu electrònica d'ANECA. Entre aquesta documentació, hi figura l’imprès de sol·licitud signat; el currículum vitae abreujat, que es genera en emplenar l'aplicació de sol·licitud, limitat a les cinc aportacions que la persona interessada vulgui sotmetre a avaluació; el currículum vitae complet (en aquest cas es recomana que inclogui exclusivament les activitats de recerca, desenvolupament i innovació, i se'n faci la presentació en el format normalitzat CVN); el full de serveis original actualitzat del període que s’avalua, on consti el règim de dedicació de la persona sol·licitant durant aquest període (ja es pot sol·licitar el full de serveis a l’Àrea de Polítiques del Talent a politiques.talent@uvic.cat), i, si la investigació s'ha desenvolupat en un centre que no figura al full de serveis, cal adjuntar una còpia dels contractes, els nomenaments, les credencials de becari o documents similars que incloguin el període de temps i règim de dedicació. En tot cas, haurà de tractar-se d'un centre docent superior o d'un centre en què l'activitat primordial i regular sigui la investigació.

Cal tenir en compte que la CNEAI només admet a tràmit les sol·licituds de trams de recerca informades per la mateixa universitat. En aquest sentit, el PDI haurà de lliurar a l’Àrea de Qualitat de la UVic-UCC abans del 13 de febrer de 2024, una còpia de la sol·licitud d’avaluació degudament registrada a través de l’aplicació informàtica d’ANECA-CNEAI.

El text complet de la convocatòria està publicat al Tauler electrònic de la universitat. Per obtenir ajuda relacionada amb l'aplicació informàtica cal escriure a ayuda.cneai@aneca.es o trucar als telèfons indicats al web d'ANECA.

L’Àrea de Qualitat de la Universitat es posa a disposició de les persones interessades en aquesta convocatòria per resoldre’ls qualsevol consulta que hi estigui relacionada.