Osona

Creacció organitza un acte per reflexionar sobre els reptes de futur d'Osona

03.03.2022

El proper 17 de març, a les 18.00 h, Creacció celebrarà a la Sala Joaquim Maideu del Teatre Atlàntida l’acte "Osona, reptes de futur", amb l’objectiu de donar a conèixer la situació d’Osona després de la covid-19 i explicar els projectes estratègics que han de contribuir a la reactivació econòmica de la comarca, des d’una intervenció politicotècnica i aportant dades actuals i prospectives.

Hi estan convidades entitats, empreses i tota la ciutadania en general, de manera que posteriorment es pugui continuar el debat en espais de treball relacionats amb els àmbits estratègics presentats. Com abordem l’abandonament prematur dels estudis, la mobilitat en els pròxims anys, la producció dels aliments del futur, la digitalització de les persones i les empreses, i la millora de l’atenció sanitària són alguns dels temes que es debatran durant l’acte, que conduirà Agustí Danés, director d'El 9 Nou, juntament amb diverses persones implicades en els reptes que es presentaran.

L’acte arrencarà amb una intervenció inicial del president de Creacció, Josep Arimany, que també protagonitzarà el bloc dedicat a salut juntament amb Marina Geli, directora general de la Fundació d'Estudis Superiors en Ciències de la Salut. Per part de la UVic-UCC també hi intervindran Sergio Ponsá, director del CT BETA, i Joan Busquiel, director de l'Àrea TIC. L'acte comptarà amb la presència del president del Consell Comarcal d’Osona, Joan Carles Rodríguez, mentre que l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, farà la cloenda.

Per poder assistir a l'acte, cal inscripció prèvia. Aquesta és una iniciativa de Creacció amb el suport de l’Ajuntament de Vic, l’Ajuntament de Manlleu, el Consell Comarcal d’Osona, la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, la UGT, CCOO, el Consell Empresarial d’Osona i la Cambra d’Osona.