Foto commemorativa del desè aniversari de la UVic

Crida a participar a l’exposició fotogràfica de commemoració dels 25 anys de la UVic

12.05.2021

Una de les activitats que tindran lloc el curs vinent amb motiu de la commemoració dels 25 anys de la UVic que tindrà lloc el curs vinent, serà una exposició fotogràfica sobre aquest primer quart de segle de la Universitat. La particularitat d’aquesta exposició és que vol recollir fotografies que hagin fet els membres de la comunitat universitària durant aquest període de temps. Segons la secretària general de la UVic-UCC, Anna Sabata, “ens agradaria aconseguir que tota la comunitat universitària se sentís representada en aquesta exposició a través de les seves pròpies imatges que, per altra banda, poden donar una visió diferent de la que donen les imatges institucionals que tots i totes coneixem”.

Per aquest motiu, la Secretaria General i des del Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre (SGDAR) fan una crida a tothom qui tingui fotografies representatives d’aquests vint-i-cinc anys, siguin digitals o en paper, per si les volen cedir per a aquesta exposició.

Com fer arribar el material

Tot i que la mostra serà presencial, s’accepten tant fotografies digitals com de paper, les quals s'haurien de fer arribar abans del 15 de juliol.

Per a les fotografies digitals, cal anar a la pàgina web del SGDAR (www.uvic.cat/arxiu) i a través del banner #UArxivem25Anys, omplir les dades que es demanen i adjuntar-hi les fotografies. Pel que fa a les imatges en paper, es poden portar personalment al SGDAR (espai FS105, planta baixa de Miramarges), en horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i a de dilluns a dijous, de 15.30h a 18.00h. Tothom qui deixi les imatges temporalment rebrà un document que ho acrediti. Un cop les fotografies s’hagin digitalitzat es tornaran a les persones propietàries.

Per qualsevol dubte o consulta sobre l’horari o sobre la cessió de les imatges, es pot contactar amb el SGDAR a través del telèfon 938815526 o bé arxiu@uvic.cat.