Recerca

David Reifs (al centre) amb Sergi Grau i Ramon Reig
Isaac Taberner durant la defensa de la seva tesi doctoral

David Reifs i Isaac Taberner, nous doctorats per la UVic-UCC

07.07.2022

David Reifs Jiménez i Isaac Taberner Canadell són els dos nous doctorats per la UVic-UCC, que van defensar les seves respectives tesis doctorals el  28 de juny passat. Dins el marc del programa de doctorat en Ciències Experimentals i Tecnologies, David Reifs va presentar la tesi “Impacte i millora en el seguiment de la curació de ferides utilitzant intel·ligència artificial", dirigida pel Dr. Ramon Reig Bolaño, el Dr. Sergi Grau Carrión i el Dr. Francesc García Cuyàs. El tribunal, format per la Dra. Eulàlia Baselga Torres, de l’Hospital Sant Joan de Déu; el Dr. Pere Martí Puig, de la UVic-UCC, i la Dra. Pilar González Gálvez, de la Universitat Ramon Llull, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude i menció industrial.

Segons el doctor mateix: "Aquesta tesi ha treballat per determinar quins poden ser els millors algoritmes basats en visió per ordinador i intel·ligència artificial, alhora que per avaluar i fer el seguiment a ferides complexes. També, busca detectar limitacions i proposar sistemes innovadors per a la recollida i el tractament de dades".

En el marc del programa de doctorat en Ciències de l’Esport i del Moviment Humà, Isaac Taberner va defensar la tesi doctoral “Esdeveniments esportius locals, satisfacció dels participants i imatge de destinació. El cas de la comarca d'Osona", dirigida pel Dr. Albert Juncà Pujol i el Dr. Brian V. Larson. El tribunal, format pel Dr. Jordi de San Eugenio Vela, de la UVic-UCC; el Dr. Eduard Inglés Yuba, d'INEFC, i el Dr. Jeffrey C. Lolli, de la Widener University, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude i menció internacional.

En paraules de Taberner: "Aquesta investigació aporta informació rellevant tant per als organitzadors d’esdeveniments esportius locals com per als gestors de les destinacions en dos grans àmbits: la satisfacció dels participants i la projecció d’imatge de destinació. Pel que fa a la satisfacció, organitzadors i gestors de destinacions haurien de tenir en compte que els esportistes que viatgen amb parella manifesten una major influència dels serveis que ofereix la destinació respecte a aquells que viatgen sols. Quant a la imatge de destinació, cal prendre consciència que els participants són subjectes actius en la seva projecció. En aquest cas, pren importància identificar els atributs de la destinació que es volen promocionar i dissenyar accions que encoratgin els participants a compartir-los a través dels seus perfils. En resum, es fa palesa la importància de la coordinació entre organitzadors d’esdeveniments i gestors de destinació tant per proporcionar una experiència satisfactòria com per projectar una imatge de destinació única i coherent".