L'equip de la Lliga de Debat Universitària de la UVic-UCC

Debat amistós entre l’equip de la Lliga de Debat Universitària de la UVic-UCC i la UdL

L'equip de la Lliga de Debat Universitària de la UVic-UCC va mantenir, el dimecres 13 de març, un debat preparatori amistós contra l’equip corresponent de la Universitat de Lleida (UdL), a la Sala de Juntes de l’edifici del Rectorat de la UdL. El tema que es va debatre és el mateix que enguany es tracta a la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats: “Cal ser tolerant amb els intolerants?”

L'equip de la UVic-UCC va defensar la posició "en contra" i l’equip de la UdL, "a favor". El jurat va remarcar la dificultat d’escollir un guanyador, a causa de la igualtat global que es va donar. Ambdós equips van mostrar punts forts i febles en la solidesa dels arguments i la capacitat de convicció. Tot i això, el jurat va atorgar una ajustada victòria a la UVic-UCC. Aquest debat preparatori entre les universitats ha servit com a preparació abans de la fase final de la Xarxa Vives, a més d’ajudar en la cohesió dels equips.

L’organització del debat va anar a càrrec del Centre de Debat de la UdL, i per part de la UVic-UCC els debats estan coordinats pel professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació José Antonio Corral.