Emboirats

Diada de primavera dels Emboirats de la UVic

08.06.2023

Els Emboirats de la UVic van organitzar dijous passat, 1 de juny, la diada castellera de primavera i, per tant, la darrera del curs. En total, unes 260 persones van trobar-se a l’Orfeó de Vic, entre les 5 de la tarda i les 8 del vespre. En la jornada, van participar-hi, a més dels Emboirats: els Xoriguers de la Universitat de Girona (UdG), els Trempats de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i els Penjats del Campus Manresa.

Els Emboirats, que eren al voltant d’uns noranta a plaça, van portar dos vanos de 4, un d’entrada i un de sortida: un 3 de 6, un 4 de 6, i un 3 de 6 amb agulla. Amb aquestes actuacions, la colla va igualar els castells fets durant la diada d’hivern, considerada com a la millor diada de la temporada. El president dels Emboirats, Joan Requena opina que “va ser una bona diada, amb molts nervis, però en la qual vam defensar els castells que vam portar amb seguretat” i afegeix: “Estem orgullosos de l’esforç de la colla”.