Inauguració del Saló de l'Ensenyament
Inauguració del saló de l'Ensenyament
Inauguració del Saló de l'Ensenyament
Inauguració del saló de l'Ensenyament

Dimecres va arrencar el Saló de l'Ensenyament i demà comença el Futura

Ahir, dimecres, va tenir lloc al Recinte Firal de Montjuïc la inauguració de la 31a edició del Saló de l’Ensenyament, que feia dos anys que no se celebrava de forma presencial, per culpa de la pandèmia. A primera hora del matí, el rector Josep Eladi Baños, juntament amb les màximes autoritats universitàries catalanes i  la consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, van  trobar-se a la plaça Univers per iniciar una comitiva inaugural pels estands de les universitats presents a la fira. El primer dia va tenir una gran afluència de públic, i es van superar totes les expectatives.

Per altra banda, demà, a les 12 h, tindrà lloc la inauguració del Saló Futura, a càrrec de la consellera de Recerca i Universitats i amb la presència de la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana. Aquest Saló, que ja fa uns anys que té lloc en el marc del Saló de l’Ensenyament, per bé que en un espai adjunt, ofereix informació sobre tota l’oferta formativa de màsters, postgraus i doctorats.

Destacada presència en diversos espais

Un any més, la UVic-UCC ha diversificat la seva presència en diversos espais propis i en els espais dels centres federats. L’estand central aglutina l’oferta de graus, mentre que l’oferta de cicles formatius de grau superior es concentra en un altre estand, sota el paraigua del Campus Professional de la UVic-UCC, on comparteixen espai Teknós, UManresa i Kreas.

Finalment, el programa d’assessorament general universitari “Preparats, llestos... universitat!” es troba dins l’espai d'Adolescents.cat, el portal més visitat entre els usuaris joves, en un petit estand i amb presència a l’escenari des d’on es porta a terme un joc participatiu, tipus Trivial, anomenat Unipong, amb premis per als millors equips de cada dia.