El newsletter

Un nou butlletí de la UVic-UCC potenciarà la presència del personal docent i investigador als mitjans de comunicació

22.10.2020

Donar més visibilitat a les experteses i àmbits d’especialització dels investigadors i investigadores de la UVic-UCC és el principal objectiu del nou projecte impulsat des de l’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals. Es tracta de la creació d’una newsletter o butlletí que s’enviarà als principals mitjans de comunicació catalans i que pretén incrementar la presència tant a premsa escrita com a ràdio i televisió de les persones que fan docència i recerca a la Universitat. El projecte l’ha liderat la coordinadora de Desenvolupament de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC, Meritxell Borràs, i compta amb la col·laboració de les Facultats i dels centres de recerca.

El butlletí, que s’enviarà setmanalment els dilluns i que rebran inicialment 220 periodistes entre directors, caps de secció, redactors i productors, està estructurat en tres parts: La primera recull un llistat de temes que poden tenir rellevància als mitjans de comunicació durant la setmana, i es vinculen al nom d’una o diverses persones de la UVic-UCC que poden aportar el seu punt de vista expert sobre la matèria. La segona inclou una selecció de les principals notícies de la Universitat d'aquella setmana i el tercer es reserva a una agenda que agruparà els actes més rellevants de la institució.

En paraules de Meritxell Borràs, aquesta newsletter ha de fomentar “l’intercanvi de coneixement entre la institució i la societat a través dels mitjans: donar accés a la premsa al cos docent de la Universitat i, alhora, obrir la porta dels docents als mitjans de comunicació perquè hi aportin les seves experteses”. Per a Borràs, també ha de permetre “visibilitzar encara més els coneixements de les persones que conformen la institució, així com la recerca que s’hi du a terme”. Dilluns que ve s’enviarà el primer número.