Recerca

Acte de lliurament dels premis als millors treballs de final de grau i màster de la Xarxa d'Universitats Saludables
Acte de lliurament dels Premis als Millors Treballs de Final de Grau i Màster de la Xarxa d'Universitats Saludables

Dues alumnes de la UVic-UCC, premiades per la Xarxa d'Universitats Saludables

21.12.2023

Dues alumnes del Campus de Manresa de la UVic-UCC han estat premiades per la Xarxa d'Universitats Saludables, que per segon any consecutiu ha convocat els Premis als Millors Treballs de Final de Grau i Màster en l'àmbit de la promoció de la salut en relació amb els objectius de desenvolupament sostenible.

En l'apartat de Treballs de Final de Grau, Carla Xairó, graduada en Infermeria, va rebre el reconeixement pel seu treball "La intel·ligència emocional com a factor protector de la conducta suïcida". En l'apartat de millor Treball de Final de Màster, es va premiar Judit Rogés Olivares, alumna del màster universitari en Salut i Comunitat, per "Cambios en el binge drinking ante las restricciones por covid-19 en personas adolescentes de la Catalunya Central".

A l'acte de lliurament dels premis, que va tenir lloc dilluns a la Universitat de Barcelona, que en aquests moments ostenta la presidència de la Xarxa, hi van assistir, entre altres, la vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement, Eva Espasa, i la responsable de la UVic-UCC a la Xarxa, Eva Cirera.