Signatura del conveni amb EADA

EADA Business School i la UVic-UCC signen un conveni de col·laboració per promoure la transformació digital de les pimes a Catalunya

EADA Business School i la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) van signar el passat dilluns dia 30 un conveni de col·laboració per impulsar la formació per a la transformació digital d'un total de fins a 100 persones directives de petites i mitjanes empreses a Catalunya, en presència dels seus màxims responsables, concretament, Josep Eladi Baños, rector de la UVic-UCC, i Jordi Díaz, degà d’EADA. L’acord recull la voluntat d’ambdues institucions de reforçar els vincles que les uneixen i d’obrir la porta a nous projectes de futur en una relació que ve de lluny.

El conveni es focalitza a donar a conèixer el programa de Postgrau en Transformació Digital per a Pimes, subvencionat en un 100 % per fons Next Generation EU (Unió Europea i el Ministeri d'Afers Econòmics i Transformació Digital) ja en marxa des de mitjan any i que està coordinat per l’EOI (Escola d'Organització Empresarial) sota la iniciativa Programes Generació D d'impuls a la transformació digital de petites i mitjanes empreses. Un conglomerat d'escoles de negocis, en què es troba EADA, són les responsables de promoure i dur a terme aquest programa de capacitació per a les pimes a Catalunya en matèria de transformació digital.

Amb aquest conveni de col·laboració es pretén acostar aquesta oportunitat transformadora per a pimes catalanes que, a través de la capacitació de les persones directives i responsables d'àrees, accelerin la seva adaptació al context digital. El programa consta de 150 hores i té una durada entre 6 i 7 mesos —75 % on line i 25 % presencial— i titulació de l'escola. Se’n faran dues edicions al Campus Vic i dues al Campus Manresa de la UVic-UCC, que començaran el pròxim mes de gener. Les condicions per accedir-hi és que es tracti d'empreses de 10 a 249 treballadors residents a Catalunya i un màxim de 2 persones directives de la mateixa empresa.

El rector de la Universitat, Josep Eladi Baños, va reconèixer que “aquesta és una oportunitat per potenciar encara més l'adaptació del teixit empresarial català cap a la realitat digital que és tan necessari accelerar. Des de la UVic-UCC volem participar-hi perquè, des de la formació i la transferència de coneixement, s'acceleri aquest procés tan inevitable com real per al món empresarial”.

Per la seva banda Jordi Díaz, degà d'EADA, insistia que “és capital apropar aquest programa finançat per fons Next Generation EU, que té com a objectiu clar transformar i adaptar els nostres directius i directives perquè les seves empreses siguin més competitives i tinguin èxit en la seva activitat”.