Docència

curs de pap

El 93% d’estudiants que el curs passat van preparar la PAP de la UVic consideren que la formació els va ajudar a superar l’examen

06.10.2022

El 93% dels estudiants que l’any passat fan participar en algun dels cursos preparatoris per a la prova d’aptitud personal (PAP) dels graus en Mestre que ofereix la UVic valoren que les sessions els van ajudar a preparar-se els exàmens i a superar-los. En total, en la seva darrera edició, aquestes formacions van comptar amb més de 200 alumnes matriculats, la xifra més alta des que la Universitat va començar a impartir-les.

El curs passat es va oferir una programació més àmplia i amb més formats que mai dels cursos, per donar resposta a les diferents necessitats dels futurs estudiants de MEI i MEP. Les formacions es podien fer presencialment o online, i podien ser de curta o llarga durada, però totes preparaven l’alumnat que ha de superar aquesta prova obligatòria per accedir a qualsevol grau universitari per ser mestre. Els dos exàmens que componen la PAP mesuren el nivell dels futurs estudiants en els àmbits de comunicació, raonament crític i matemàtiques.

La UVic continua apostant per aquestes formacions i les diversifica per arribar al màxim de futurs estudiants, ja que la PAP encara és un os de mal rosegar per a molts d’ells i elles. A la convocatòria ordinària de la PAP del 2022, més d’un terç dels estudiants que s’hi van presentar no la van aprovar. Per al curs actual, ja s’ha treballat una nova oferta de cursos i sessions.