Carnet d'Esports

El Carnet d’Esports de la UVic-UCC ja està en funcionament i proposa un tastet gratuït de les activitats dirigides

21.09.2023

El Carnet d’Esports de la UVic-UCC per al curs 2023-2024 ja s'ha activat. El 15 de setembre va entrar en funcionament aquest carnet, que per 45 euros per curs, permet l’entrada a clubs i entitats esportives de Vic, Manlleu i Granollers. Enguany es podrà accedir al servei amb aquest carnet fins al 14 de setembre de 2024, tot i que en algunes instal·lacions esportives serà fins al 15 de juny.

Per obtenir el carnet cal fer-ne el pagament a través del Campus Virtual i acreditar-se a les instal·lacions esportives amb el mòbil mostrant la icona del Carnet d’Esports –a l'apartat “Carnet”– mitjançant la targeta universitària intel·ligent (TUI) de la UVic-UCC, o a través del Campus Virtual, mostrant la icona que es troba a l’apartat de “Preferències”.

Amb el carnet es pot accedir a gimnasos, piscines, pistes d’atletisme, pàdel o tenis de vuit instal·lacions esportives diferents. Els horaris, així com les condicions d’ús d'alguns d'aquests espais, es troben detallats a la web del Servei d’Esports

Un tastet gratuït d'activitats dirigides

L'última setmana de setembre, del dia 25 al 29, es podrà fer un “tastet” gratuït de les activitats dirigides de spinning, ioga, hiit, zumba i “Mou-te per cuidar-te”. En aquest cas no és necessari tenir el Carnet d'Esports, però es requereix inscripció prèvia a través del web del Servei d’esports.

Aquestes activitats són les que s’oferiran a partir del dilluns 2 d’octubre i durant el primer semestre. A les activitats dirigides s’hi pot apuntar qualsevol estudiant, professor o PAS de la UVic, però durant el curs s’han d’adquirir els packs mensuals per activitat, i caldrà fer una reserva i un pagament previ amb targeta bancària.