El Cineclub Vic trasllada la programació a l’Atlàntida

24.09.2020

El Cineclub Vic oferirà tota la programació a l'Atlàntida aquesta temporada. La raó es deu a la remodelació que es fa de l'Espai ETC, seu de l'entitat durant els últims anys, i que s’allargarà durant mesos.

Les entrades, que la comunitat universitària pot obtenir per 1€, s’han d’adquirir a la web de l’Atlàntida escollint la tarifa UVic (1€) i introduint el codi "cineclubuvic". Un cop a les instal·lacions caldrà identificar-se amb la TUI (Targeta Universitària Intel·ligent). Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària ubicat a l'edifici F de Miramarges.

El nou cicle, que arrenca la setmana vinent, comptarà amb nous títols i recuperarà també algunes sessions que van quedar interrompudes per la pandèmia. El primer títol que es visualitzarà serà Donkeyote, que explica la història d’en Manolo i el seu ase quan decideixen recórrer 2.200 milles del Camí de les Llàgrimes, als Estats Units. La projecció serà el proper 29 de setembre a les 21:30 hores a la Sala 2 de l’Atlàntida.