Signatura del conveni entre la UVic-UCC i Club Patí Manlleu

El Club Patí Manlleu i la UVic acorden concedir dues beques anuals per a esportistes dels primers equips masculí i femení

13.07.2023

El rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i el president del Club Patí Manlleu, Santi Rosquellas, van signar divendres passat un conveni de col·laboració que promourà anualment dues beques per tal que esportistes dels primers equips masculí i femení puguin tenir una beca per poder estudiar a la UVic.

Durant l'acte de signatura del conveni, el rector va manifestar que “aquest és un acord de benefici mutu” i que accions com aquesta “són la mostra del compromís de la Universitat amb el seu territori”. Per la seva banda, Santi Rosquelles va afirmar “que aquests ajuts són un estímul per captar talent i retenir-lo, i afavorir que esportistes d’alt nivell vulguin quedar-se a la comarca”.

Les beques consistiran en el descompte del 40 % sobre els crèdits matriculats fins a un topall de 2.000 euros per a cada ajut. En el cas que l’estudiant no matriculi la totalitat dels crèdits del curs, l’ajut serà proporcional als crèdits matriculats. Les beques entraran en vigor a partir del curs 2023-2024.