Docència

pitching audiovisual en una edició anterior

El Clúster de l'Audiovisual selecciona cinc projectes de la UVic per al 'Pitching' Universitat - Empresa

20.10.2022

En el marc de la Setmana del Talent Audiovisual, que tindrà lloc del 14 al 18 de novembre, el Clúster de l'Audiovisual de Catalunya ha seleccionat cinc projectes de la UVic per al Pitching Audiovisual Universitat - Indústria.

Es tracta de tres propostes d'estudiants del grau en Comunicació Audiovisual: la minisèrie Cuenta atrás, de Meritxell Riera, Eva Bujons i Majda L'Azziri; el podcast Runes, de Guillem Perramon, i el documental 16x25mil. Sense límits, de Toni Molist i Josep Solà. També s'han seleccionat dos projectes d'estudiants del grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs: els videojocs Raz, de Marina Urpí i Sílvia Masllorens, i Samsara, de Joel de Palau.

El Pitching Audiovisual Universitat - Indústria és l’acte principal de la Setmana del Talent. Durant tres dies, projectes procedents de treballs de final de grau i màster de centres universitaris catalans, espanyols i internacionals, es mostren davant una taula formada per professionals del sector en les categories de ficció, no-ficció, formats tv, videojocs i noves finestres. Enguany les sessions de pitching tindran lloc els dies 16, 17 i 18 de novembre, i no són obertes al públic.

Foto: Diari Ara