Ressò

El Concert de Nadal de l’Orquestra Inclusiva i la Coral de la UVic es farà en el marc del mercat Ressò

14.12.2023

Enguany, l’Orquestra Inclusiva i la Coral Universitària de la UVic oferiran el seu tradicional Concert de Nadal en el marc del Ressò, un mercat social de la reutilització impulsat per Osonament, el dia 21 de desembre, a les 18 h.

Ressò, que es desenvolupa en format pop-up store a l’Orfeó de Vic des del 15 de desembre fins al 4 de gener, és un mercat que promou el consum responsable, l'economia circular i la reutilització. Aquest projecte està destinat a generar un impacte social i ambiental positiu al territori, i contribuir a la visibilització de la reutilització com una alternativa de consum sostenible i responsable. En formen part entitats socials de la ciutat.