Ramon Sitjà, Josep Eladi Baños i Albert Soler

El CP Voltregà promou una beca perquè esportistes del club puguin estudiar a la UVic

21.09.2020

El Club Patí Voltregà i la UVic-UCC han signat un conveni de col·laboració per tal de promoure una beca anual per incentivar que esportistes del club puguin cursar estudis de grau al Campus UVic. Han signat l’acord aquest matí el rector de la Universitat, Josep Eladi Baños, i el president del Club Patí Voltregà, Ramon Sitjà.

La beca consistirà en el descompte del 40% del preu de la matrícula en qualsevol de les 31 titulacions de grau del campus UVic. També es contempla la possibilitat de poder compartir la beca entre dues persones, que significarà el 20% de descompte del preu de la matrícula a cadascuna. La UVic elaborarà anualment les bases de la convocatòria i en farà la gestió, mentre que el club s’encarregarà d’informar i difondre la beca entre els seus esportistes.

Per a Ramon Sitjà, “aquesta beca és una ajuda recíproca, que aposta per la igualtat d’oportunitats i permet atraure talent esportiu al club i a la Universitat”. Sitjà ha posat de manifest la llarga trajectòria del CP Voltregà, amb 65 anys d’història, que actualment té dos equips, el masculí i el femení, a l’Ok Lliga.

Per la seva banda, el rector Josep Eladi Baños ha manifestat que “l’esport és un element pedagògic pel qual la UVic aposta i vol continuar-ho fent en el futur”, i que “treballar perquè els joves esportistes puguin venir a la Universitat és tot un plaer”. Ambdós signants han apostat perquè l’acord pugui ampliar-se en el futur.