Docència

El doble grau en CAFE-MEP difón el seu vídeo promocional

El doble grau en CAFE-MEP estrena vídeo promocional

01.07.2021

Dilluns passat va fer-se públic el darrer vídeo promocional que ha elaborat la UVic-UCC per dinamitzar la matrícula del curs vinent. En aquest cas, la titulació protagonista és el doble grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Mestre d’Educació Primària (CAFE-MEP), que ofereix la UVic a través de la seva Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia. En el vídeo promocional, que es troba al canal oficial de YouTube de la UVic, s’explica l’experiència personal de l’estudiant del grau Anna Roca, que reconeix voler ser mestre, però dedicar-se també professionalment a l’esport.

El grau en CAFE-MEP està orientat a l’ensenyament en metodologies de l’esport. La finalitat dels estudiants és aprendre a ensenyar com fer diferents activitats esportives, ja siguin individuals o en equip, a través del coneixement de les diferents dinàmiques i condicions físiques. Alhora, com que el doble grau incorpora l’educació primària, els alumnes també reben lliçons sobre els fonaments de l’educació de matèries com llengües, matemàtiques i educació física en infants. El vídeo destaca la part pràctica del grau, però explica que té una part reflexiva que ajuda les persones a madurar en l’àmbit professional.

La principal virtut del doble grau en CAFE-MEP és que des del primer curs els i les estudiants trepitgen el terreny esportiu. La natura, les pistes d’atletisme, els laboratoris i les aules de simulació esdevenen, des del primer curs, les aules on els alumnes aprenen la seva futura professió. Els estudiants comparteixen la passió d’ensenyar i de fer esport alhora.

El vídeo promocional del doble grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Mestre d’Educació Primària, i que s’ha difós a través de les xarxes oficials de la Universitat, és una acció que s'ha dut a terme des de l’Àrea de Màrqueting de la UVic i el servei UMedia, i que ha comptat amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, a través del doble grau en CAFE-MEP i de l'Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions institucionals.