Dr. Xavier Montalbán, professor de la Facultat de Medicina

El Dr. Xavier Montalban farà la conferència inaugural de curs a la Facultat de Medicina

20.10.2022

El doctor Xavier Montalban, cap del Servei de Neurologia de l’Hospital Vall d’Hebron, catedràtic de Neurologia i professor de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, serà l’encarregat d’impartir la conferència inaugural del curs acadèmic 2022-2023 de la Facultat de Medicina. La seva lliçó, que portarà per títol “La neurologia com a paradigma del progrés científic”, tindrà lloc el dilluns 24 d’octubre, a les 12.30 h, a la Sala d’Actes de la facultat. L’acte d’inauguració de curs estarà presidit per Josep Arimany, president de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS), i Ramon Pujol, degà de la Facultat de Medicina.

Després de la conferència del doctor Montalban es durà a terme el lliurament dels Premis a l’Excel·lència Acadèmica a l’estudiantat amb millor expedient acadèmic durant el curs 2021-2022 i dels Premis a la Pràctica Clínica, atorgats per l’empresa Casa Tarradellas a l’alumnat que va obtenir més bones notes en aquesta assignatura el curs passat.

L’acte finalitzarà amb la inauguració de la mostra de fotografies del fotoperiodista Marc Sanyé “La pandèmia de la covid-19: imatges que parlen”.

La inauguració de curs es podrà seguir també per streaming. En cas de voler-hi assistir presencialment, és imprescindible confirmar assistència a través d’aquest formulari, ja que l’aforament és limitat.