UVic Sona

El grup Pegi21 guanya l’UVicSona

El grup Pegi21 va ser el guanyador de la final de la primera edició de l’UVicSona, que es va celebrar el dijous 28 d’abril a la tarda al Parc dels Estudis, amb cinc grups. Els finalistes van ser Ally, Pau Parejo, Dounia Zolati, Libratrill i Pegi21.

Després de valorar l'originalitat, la qualitat musical, la tècnica instrumental, la qualitat vocal i altres aspectes, els membres del jurat van decidir donar el premi al grup de Pegi21. Els guanyadors han estat premiats amb un val de regal de 500 € per gastar en botigues d’instruments a Vic i la participació a la final del VicSonaprevist per al mes de juliol de 2022.

UVicSona és una mostra de música jove que té com a finalitat promoure i donar a conèixer la creació musical emergent local entre els membres de la comunitat universitària.