Docència

Façana de l'Institut d'Estudis Catalans

El professor de la FEC Adrià Alsina, nou vocal a la Societat Catalana de Comunicació

18.01.2024

Adrià Alsina, professor de la Facultat d'Empresa i Comunicació (FEC), ha estat nomenat vocal de la Junta de Govern de la Societat Catalana de Comunicació de l’Institut d’Estudis Catalans.

L’entitat, fundada l’any 1986, està adscrita a la Secció de Filosofia i Ciències Socials. La seva missió principal és promoure i impulsar els estudis que tenen com a objectiu la comunicació social; ampliar la seva difusió i publicar els treballs dels qui s’hi dediquin. En paral·lel a diferents activitats i recerca, la Societat publica periòdicament la revista Comunicació: revista de recerca i d’anàlisi i també és coeditora de la revista Periodística.

Alsina és politòleg, periodista i doctor en Comunicació per la UVic. Actualment, és docent a la FEC en les àrees de periodisme internacional, publicitat i relacions públiques, i estratègies de comunicació global.