Docència

El jurat del premi Fundación Lilly amb els treballs premiats
Per part de la Facultat de Medicina va recollir el premi la Dra. Elisabet Sarri

El Programa de Suport a l’Estudiant de la Facultat de Medicina, reconegut als Premis d'Educació Mèdica 2023

06.07.2023

El Programa de Suport a l’Estudiant (PSE) de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC va rebre aquest dilluns, 3 de juliol, el reconeixement per part del Jurat dels Premis d'Educació Mèdica 2023 i ha quedat com a finalista del Millor Treball en Ensenyament de Grau, després d'arribar a l'última votació competint amb la candidatura guanyadora.

Aquests premis es convoquen en el context de la trobada anual de professionals que desenvolupen la seva tasca en el camp de l’educació en ciències de la salut i en educació mèdica que organitza la Cátedra de Educación Médica Fundación Lilly - Universidad Complutense de Madrid (UCM). Amb aquesta iniciativa es pretén realçar els projectes en l’àmbit de l'ensenyament en medicina que suposen una innovació educativa per millorar la formació de l’alumnat de Medicina.

Des del curs 2021-2022 la Facultat de Medicina de la UVic-UCC ha fet una aposta per atendre les necessitats dels estudiants a través del PSE. Enguany, una de les professionals impulsores del programa i professora de la Facultat de Medicina, Irene Veganzones, ha presentat la proposta a aquesta convocatòria per primera vegada, amb una molt bona acollida.

El Jurat dels Premis va destacar l’originalitat i el caràcter innovador i inclusiu del programa. Ha sigut un reconeixement a tota la feina feta per l’equip del PSE i en extensió a tota la Facultat de Medicina que treballa conjuntament amb l’objectiu de conèixer més profundament la realitat de l’alumnat, fet que permet millorar el clima educatiu, així com la implementació canvis docents que tenen impacte en la millora de l’aprenentatge.

En nom de la Facultat de Medicina, va recollir el diploma acreditatiu Elisabet Sarri. La voluntat és presentar les constants innovacions del programa en futures edicions i tornar a optar al premi.