Banderes de la Unió Europea

El projecte ‘UE Back to University’ arriba a la UVic-UCC

26.10.2023

El pròxim 31 d'octubre Pere Puig Anglada, Senior Legal Expert a la Direcció General d'Educació, Joventut, Esport i Cultura de la Comissió Europea, visitarà la UVic-UCC en el marc del projecte UE Back to University.

UE Back to University és una iniciativa de la Unió Europea (UE) que ofereix al seu personal l’oportunitat de visitar la seva antiga universitat o una altra que esculli per dialogar amb els estudiants sobre la UE, i debatre amb ells sobre diversos temes que hi tenen a veure i sobre la seva experiència personal en les institucions.

Aquesta proposta permet als estudiants, i també al professorat i al PAS, conèixer de més a prop el projecte europeu i el personal de la UE. També els ofereix l’oportunitat de parlar obertament sobre diversos temes d’àmbit europeu, participar en un debat sobre el projecte europeu i expressar els seus punts de vista.

En la seva visita a la UVic-UCC, Pere Puig oferirà una masterclass sobre la UE especialment adreçada a l’estudiantat, que tindrà lloc a les 11 h, a l’Aula de Cinema de la UVic. En el decurs de la sessió aprofundirà en aspectes com els programes Erasmus i DiscoverEU, l’European Solidarity Corps i les pràctiques en institucions europees, entre d’altres. També estan previstes una benvinguda i diverses trobades institucionals.