Skip to main content

Docència

III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial

El rol del consumidor i les noves tendències de comunicació de marca centraran les terceres Jornades en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC

13.04.2023
Share

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), a través de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), organitzarà, els pròxims 17 i 18 d’abril, a la tarda, les Jornades Màrqueting i Comunicació Empresarial, que aquest any arriben a la tercera edició. Organitzades en el marc de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting i Comunicació Empresarial i del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial reuniran experts, professorat i estudiantat del sector a l’Aula de Cinema de la UVic (c. Sagrada Família, 7 – Vic), tot i que també es podran seguir per streaming

Durant dos dies i a partir de quatre ponències, es presentaran les últimes tendències sobre la comunicació de marca i s’aportaran eines per incorporar el consumidor al centre de les seves estratègies. Santiago Jordán, organitzador de les jornades i coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC indica que “les jornades han estat concebudes com un punt de trobada entre el món acadèmic i el sector empresarial, i volen ser una posada al dia pel que fa a la realitat del màrqueting i la comunicació que estem vivint, amb la intenció d’aportar valor en la presa de decisions.” 

Les Jornades busquen “promoure, difondre i transmetre els coneixements d’avantguarda del màrqueting i la comunicació empresarial”, com assenyala Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), alhora que “reforcen el paper del màrqueting com a element que uneix la comunicació i l’empresa, dos àmbits diferents però interrelacionats”.

Noves tendències en la comunicació de la marca

Ana Palencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat d’Unilever Iberia, obrirà les jornades amb la ponència “Qui parla en nom de la marca?”, on aportarà formació, eines i tècniques de relació amb els mitjans per preparar els portaveus d’una empresa. Tot seguit, parlaran sobre el màrqueting i la comunicació en l’esport Octavi Tarrés, Business, Development & Partnership Manager al FC Barcelona, i José Luis Bertran, responsable de projectes Digitals, també al FC Barcelona, que reflexionaran sobre com treure el màxim partit a l’entorn digital i atraure el públic massiu. 

El consumidor al centre de les estratègies

L’endemà el rol del consumidor centrarà la sessió. La primera ponència girarà entorn de com despertar emocions en les elits. Per fer-ho, Bibiana Prats, directora de Màrqueting i Relacions Públiques de Selvert Thermal, se centrarà en la comunicació en el món de la moda i el luxe. A continuació, Laura Torrebadell, directora general de Punt de Fuga, exposarà les claus per comunicar-se amb la nova generació de joves, amb la ponència “El futur s’escriu amb Z”. 

La inauguració de les jornades anirà a càrrec del degà de la FEC, i la cloenda de Lluís Bassat, doctor honoris causa de la UVic-UCC i de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting  Comunicació Empresarial. Segons Jordán la implicació de Bassat en les jornades suposa “comptar amb un dels professionals en màrqueting i publicitat de més prestigi a Espanya i al món, reconegut com un gran expert en la gestió i creació de grans marques, a través de la creativitat publicitària”.

Les inscripcions, que són gratuïtes, es poden fer en aquest enllaç, que també n’inclou la informació completa, com també trucant al telèfon 93 886 12 22. Les III Jornades de Màrqueting i Comunicació tenen la col·laboració de la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona, El 9 Nou i ESERP, centre adscrit a la UVic-UCC. 

Vols publicar a l'Apunt?

Contacta'ns