Jornada Anual Informativa Erasmus+ 2023 – Educación Superior

El Servei de Carreres Professionals, a la Jornada Anual Informativa Erasmus+ 2023 organitzada pel SEPIE

El Servei de Carreres Professionals (SCP) va participar, el 20 de desembre passat, en la Jornada Anual Informativa Erasmus+ 2023 – Educación Superior, organitzada pel Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE), que va tenir lloc a Madrid, a la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre. Hi va ser convidat perquè expliqués la bona gestió de la dimensió internacional que s’ha fet del programa Erasmus i per ser una de les universitats espanyoles que més mobilitats Erasmus pràctiques fora d’Europa ha gestionat en la primera convocatòria del nou programa Erasmus 2021-2027.

L’esdeveniment, que aplega universitats i centres d’estudis superiors de tot l’àmbit espanyol, és organitzat anualment pel SEPIE, que és l’agència nacional espanyola per al desenvolupament i la gestió Erasmus + de la Unió Europea en matèria d’educació i formació. Per part de la UVic-UCC, a més del SCP, també hi va assistir l’Àrea de Relacions Internacionals (ARI).

La ponència que van presentar Imma Casaramona Codinach i Núria Costa Paracolls, directora i responsable de la Unitat de Pràctiques Internacionals del SCP, respectivament, portava per títol "Proyectos de movilidad de estudiantes y personal de Educación Superior financiada con fondos de política interior (KA131-HED): movilidades internacionales. Caso práctico", amb la qual van explicar la implementació de les mobilitats de dimensió internacional fora d’Europa a la UVic. Les mobilitats en dimensió internacional són estades que contempla el nou programa Erasmus 2021-2027 i que permeten fer una estada Erasmus fora del territori europeu.