Docència

Chat d'intel·ligència artificial

El Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i la UDUTE organitzen una jornada sobre intel·ligència artificial per a PDI i PAS

14.03.2024

Ja està oberta la inscripció per a la jornada presencial La Intel·ligència Artificial i la Docència UVic-UCC, que tindrà lloc el pròxim dijous 4 d’abril, a Casa de Convalescència. Aquesta serà l'activitat institucional central de la UVic del curs 2023-2024 sobre intel·ligència artificial, coordinada per la Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa (UDUTE), per encàrrec de la vicerectora d'Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana.

L'activitat inclourà una conferència plenària del reconegut expert Faraón Llorens i uns tallers d'experiències hands on per provar algunes aplicacions IA. Aquesta jornada és una oportunitat per actualitzar coneixements i compartir experiències en aquest camp.

Segons Richard Samson, "ens és imprescindible afrontar aquest repte col·lectiu," i afegeix que “com va dir en Xavi Hernández abans del partit recent del Barça de vuitens de final de la UEFA Champions League, la por no és a l'ordre del dia. Hem d'estar a l'altura de la situació i fer el millor que podem."

L'adopció de la intel·ligència artificial a la docència i a la pràctica professional serà un dels vectors principals d'innovació al llarg dels pròxims anys. Per això, és imprescindible que tothom s'impliqui en la integració de la IA a la docència universitària.

Tot i ser una iniciativa del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica, es preveu que la temàtica i l'enfocament de la jornada sigui prou ampli com perquè sigui d'interès i aprofitament també per al personal d'administració i serveis.

Les places són limitades i en aquests moments ja estan cobertes. Les persones que ho desitgin es poden apuntar a la llista d'espera a través de l'adreça innovacio.cife@uvic.cat.

L'organització fa saber a totes les persones interessades en el tema que no puguin inscriure's a aquesta jornada, que s'oferiran formacions similars en el futur.