Premi Creixement Empresarial del Clúster Gourmet 2022

Elisenda Tarrats, membre del Jurat dels Premis Clúster Gourmet Català 2022

27.10.2022

Dimarts passat, 25 d'octubre, es van lliurar els Premis Clúster Gourmet Català 2022, en el jurat dels quals va participar Elisenda Tarrats, professora de la FEC i responsable de la Unitat d'Emprenedoria. L'acte va tenir lloc a les Drassanes de Barcelona, en el marc de la trobada anual que els professionals del producte gurmet català fan amb l’objectiu de donar a conèixer el potencial de la gastronomia del país.

El premi Gourmet Català de l’Any 2022 va ser per als projectes col·lectius d’iniciatives solidàries “Tapas por la Paz” i “Monas por la Paz”, amb la col·laboració de l’ONG World Central Kitchen. D'altra banda, Anela Fruits va ser la guardonada en la modalitat de Creixement Empresarial en Internacionalització; el centre universitari CETT va rebre el Premi a la Iniciativa Sostenible en l’Àmbit Formatiu i el Premi a la Iniciativa Sostenible va ser per a Mallart Artesans Xarcuters de la Fundació Mas Albornà pel seu projecte laboral amb persones amb discapacitats. Finalment, l’empresa Torrons i Mel Alemany es va endur el Premi al Millor Creixement Empresarial en Innovació.