Docència

Fragment del Cartell de Cinefòrum per celebrar 10 anys dels estudis de Fisioteràpia a la UVic

Els actes dels 25 anys dels estudis de Fisioteràpia comencen amb un cinefòrum mensual

19.10.2023

Aquest curs el grau en Fisioteràpia està de celebració, ja que es compleixen 25 anys de l’inici d’aquests estudis a la UVic, que van començar el curs 1998-1999, amb la diplomatura universitària. Durant aquests 25 anys la Universitat i els estudis han anat creixent i adaptant-se als nous temps. D'aquesta manera, el que llavors era l’Escola Universitària de Ciències de la Salut (EUCS) ha esdevingut la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB). Paral·lelament, l’ensenyament de Fisioteràpia també ha evolucionat, passant d’una diplomatura universitària (3 cursos) a un grau universitari (4 cursos) amb la implementació d’un nou pla d’estudis des del 2015.

Des del grau s’han organitzat diferents activitats al llarg del curs per celebrar aquesta fita històrica i aquesta setmana arrenca el programa d’actes amb un cinefòrum. Aquesta activitat estarà oberta a tothom, serà gratuïta i es durà a terme un dijous de cada mes, des d’ara i fins a la primavera que ve. Està prevista la projecció d’una pel·lícula relacionada amb la professió de la fisioteràpia per a cada sessió de cinefòrum.

La primera cita és aquest dijous 19 d’octubre i la pel·lícula que aixecarà el taló és A propósito de Henry (1991). La projecció serà a les 19 hores, a la sala de cinema Mercè Torrents, situada a l’edifici C de Miramarges de la UVic. Després de veure el film, s’obrirà una estona de debat i conversa sobre la pel·lícula.

Aquí se'n pot consultar el programa sencer. Al llarg del curs s’organitzaran també seminaris, tallers, conferències i activitats que s’anunciaran pròximament.