Els Club Natació Vic-ETB obre una zona esportiva exterior per la pandèmia

10.02.2021

En l’actual marc de reducció d’aforaments, horaris i activitats, el Club Natació Vic-ETB ha obert un nou espai esportiu en una zona exterior de les seves instal·lacions. En aquest nou espai, els estudiants que tinguin actiu el carnet d’esports de la UVic-UCC ja poden practicar fitness i workout. Aquesta acció va lligada a la reobertura dels gimnasos i espais esportius el passat 8 de febrer, quan el PROCICAT va establir un aforament màxim dels establiments del 30% als espais interiors i les activitats de grup reduïdes a 6 persones.

Segons xifres del Govern, aquesta nova regulació afecta 4.600 persones, entre elles els membres de la comunitat de la UVic-UCC que tinguin el carnet d’esports. El gerent de l’ETB, Joan Casas, explica que aquesta nova zona és un espai que ha estat creat per quedar-se i “per oferir una alternativa més d’activitat física dins el Club”. L’horari per anar al Club Natació Vic-ETB és de dilluns a divendres de 9 a 17h. Per accedir a les instal·lacions cal reservar cita prèvia, a través del web.