Els equips de bàsquet 3×3, femení i masculí, i rugbi 7 masculí, segons als Campionats de Catalunya universitaris

Els equips de bàsquet 3×3, femení i masculí, i rugbi 7 masculí, segons als Campionats de Catalunya Universitaris

23.03.2023

Els equips de la UVic que participen en els Campionats de Catalunya Universitaris han sumat tres medalles més al seu palmarès. Més en concret, el 15 de març passat, l'equip de bàsquet 3x3 femení va guanyar la medalla de plata en un partit celebrat a la plaça Univers del Saló de l’Ensenyament de Barcelona, en el qual va quedar a tan sols 2 punts de l’equip de la Universitat de Barcelona. Per la seva banda, l’equip de bàsquet 3x3, el divendres 17 de març, va quedar-se a tres punts de l’equip de la Universitat Pompeu Fabra i també es va penjar la medalla de plata. Finalment, un dia més tard, l'equip de rugbi 7 masculí també va classificar-se en segona posició darrere de la Universitat Internacional de Barcelona, al camp de rugbi d'Igualada.

Aquestes posicions atorguen una plaça a tots tres equips per participar en els Campionats d'Espanya Universitaris, que tindran lloc el pròxim mes d'abril a Salamanca i Valladolid.