Equip femení bàsquet 3x3 UVic-UCC
Equip bàsquet masculí 3x3 UVic-UCC

Els equips de bàsquet 3x3 de la UVic-UCC guanyen medalles en el Campionat de Catalunya Universitari

14.03.2024

L’equip femení i masculí de bàsquet 3x3 de la UVic-UCC han aconseguit la medalla d’argent en els Campionats de Catalunya Universitari d’aquesta disciplina. Les finals s’han dut a terme aquest dimecres i dijous a l’exterior del Saló de l’Ensenyament de Barcelona.

L’equip femení estava format per les jugadores Carla Ortas, Berta Junyent, Queralt Ribera, Júlia Gibert i l’Ari Fontanet, i el masculí per Marc Cruz, Jordi Boix, Gerard Viñallonga, Jofre Canal, Nil Bartes i Jan Osul. Tots dos equips són entrenats per David Planas Alonso.

La fita assolida dona el dret a la UVic-UCC a participar en els Campionats d’Espanya Universitaris, que se celebraran a Jaca del 10 al 12 de maig.