L'equip de futbol sala masculí  de la UVic-UCC va quedar primer classificat i anirà als Campionats d'Espanya Universitaris
L'equip de futbol sala masculí de la UVic-UCC va quedar primer classificat i anirà als Campionats d'Espanya Universitaris
L'equip de futbol 11 femení queda classificat en segon lloc i també accedeix als Campionats d'Espanya Universitaris
L'equip de futbol 11 femení ha quedat classificat en segon lloc i també accedeix als Campionats d'Espanya Universitaris
L'equip de bàsquet femení, classificat en tercera posició als CCU
L'equip de rugbi masculí, classificat en tercera posició.
L'equip de rugbi masculí, classificat en tercera posició

Els equips de futbol sala masculí i futbol 11 femení de la UVic-UCC aconsegueixen plaça per als Campionats d’Espanya Universitaris

07.03.2024

Els dies 5, 6 i 7 de març ha tingut lloc a Mataró la fase final dels Campionats de Catalunya Universitaris, que ha comptat amb la participació de quatre equips de la UVic-UCC classificats: el bàsquet femení, el futbol sala masculí, el futbol 11 femení i el rugbi 7 masculí.  D’aquests, els equips de futbol sala masculí i futbol 11 femení han guanyat les eliminatòries respectives i podran accedir als Campionats d’Espanya Universitaris.

Dimarts, 5 de març, va ser el torn de les jornades de bàsquet femení i futbol sala masculí. L’equip de futbol sala masculí de la UVic-UCC va aconseguir quedar en primera posició, després de dues victòries brillants, que els permetrà accedir als Campionats d’Espanya Universitaris que tindran lloc a Albacete. Per contra, l’equip femení de bàsquet va perdre la semifinal contra la Universitat Autònoma de Barcelona i va quedar classificada en tercera posició.

D’altra banda, avui, dijous, han tingut lloc les competicions de futbol 11 femení i rugbi 7 masculí. Les noies de l’equip de futbol 11 han fet una gran semifinal superant la Universitat de Girona per 1-0, però no han pogut superar la Universitat de Barcelona. En quedar en segona posició, també han obtingut per primera vegada a la història de la UVic-UCC una plaça per participar en els Campionats d’Espanya Universitaris, que en aquesta ocasió tindran lloc a Granada.

Finalment, l’equip de rugbi 7, actual subcampió de la competició, ha quedat en tercera posició, després de perdre la semifinal a l’últim moment contra la UB, i aconseguir un meritori 3r lloc després de derrotar la Universitat Internacional de Catalunya.