Imatge del vídeo promocional

Els graus en Mestre de la UVic estrenen un vídeo promocional

11.01.2024

La UVic estrena un vídeo promocional dels graus en Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària i del doble grau en Mestre d’Educació Infantil i Primària amb Menció en Llengua Anglesa. El doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i Mestre d’Educació Primària amb Menció en Educació Física va estrenar-ne un de propi l’any 2021.

El vídeo és protagonitzat per Ferran Serra, estudiant de Mestre d’Educació Primària. La peça ressalta que la força que els mestres transmeten als infants és transformadora i que tenen la capacitat d’ajudar els nens i les nenes a desenvolupar els seus potencials individuals. S’hi mostren diferents localitzacions, com el Cim d’Àligues i l’Escola Andersen de Vic, que ha col·laborat a dur-lo a terme.

Aquest vídeo promocional és una acció que s’ha desenvolupat des de l’Àrea de Màrqueting de la UVic i UMèdia, i que ha comptat amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP).