Els homenets de Miquel Tuneu seran protagonistes de les segones “Lectures en conversa”

19.01.2021

El llibre homenets, de l’editor Miquel Tuneu, és la proposta a debatre en la pròxima sessió de “Lectures en conversa” que tindrà lloc el 17 de febrer a les dues del migdia. Aquesta és una iniciativa de la Biblioteca, l’Oficina de Gestió Cultural i Eumo Editorial per propiciar punts de trobada dins la comunitat universitària i crear un espai de diàleg i d’opinió a l’entorn dels llibres.

Tuneu recull al llibre homenets un centenar llarg de les historietes que ha anat publicant des de 2005 a l’Apunt. Els seus homenets expressen, en forma de gag, l’esquerda entre allò que som i allò que voldríem ser. A ritme de quatre vinyetes per història, l’autor tracta temes com la vanitat i la flaquesa, la lògica i l’absurditat, i tants d’altres que defineixen la condició humana.

De tot això, de l’univers dels homenets i de la seva narrativa, podran parlar-ne amb Miquel Tuneu les persones que s’inscriguin a la sessió. Cal que ho facin escrivint un correu a biblioteca@uvic.cat abans del 14 de febrer. La sessió durarà una hora i mitja i es farà en línia mitjançant zoom.