Pastorets 2022
'Els Pastorets' del 2022

'Els Pastorets fan una quina', en la 17a edició del Recital de Nadal de la UVic

21.12.2023

Un any més la comunitat universitària es prepara per a una de les cites més esperades de l'any: Els Pastorets. Enguany, celebrant la seva 17a edició, representaran Els Pastorets fan una quina, demà, divendres 22 de desembre, a les 13 h, a l'Aula Magna. A més de la representació teatral, coordinada per l’Aula de Teatre, també es reproduirà Un desig de pau, a càrrec de la Càtedra Verdaguer d’Estudis Literaris.

Els Pastorets de la UVic, dirigits per Dolors Rusiñol i enguany amb Margarida Tió com a ajudant de direcció, són una iniciativa de l'Aula de Teatre de la UVic i la Càtedra Verdaguer d'Estudis Literaris, amb el suport de l’Oficina de Gestió Cultural i UMedia, Unitat Multimèdia de Suport Universitari.

L'acte acabarà amb una copa de cava que servirà per desitjar-nos, entre tots, unes bones festes de Nadal.