Programa "La Aventura del Saber"

Els professors Albert Armisen i Dídac Mauricio participaran en dos capítols de “Universo Sostenible” (TVE)

16.09.2021

Els professors Albert Armisen, de la Facultat d’Empresa i Comunicació, i Dídac Mauricio, director del Departament d’Endocrinologia i Nutrició de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC participaran en la cinquena temporada de la sèrie “Universo Sostenible”. Aquesta sèrie tracta temes d’interès social i científic i s’emet dins el programa “La Aventura del Saber”, a La 2 de TVE. En concret, Mauricio serà entrevistat al programa titulat “Diabetes”, que s’emetrà el dimarts 9 de novembre, i Armisen participarà en el programa “Criptomoneda” del dilluns 13 de desembre.

Aquesta nova etapa de la sèrie “Universo Sostenible” consta de deu capítols que tractaran temes com l’agricultura sostenible, les plagues, l’ADN o la vida més enllà de la Terra  i hi participaran professors i experts de 29 universitats que pertanyen a CRUE Universidades Españolas. “Universo Sostenible” compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)-Ministerio de Ciencia e Innovación.