Espai Sènior

Es crea l'Espai Sènior de la UVic, amb propostes específiques per a aquest col·lectiu

23.03.2023

S'ha posat en marxa l’Espai Sènior de la UVic, el programa del Campus Vic de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) que aglutina les diferents propostes de la Universitat adreçades específicament al col·lectiu de persones sèniors, amb la intenció de promoure oportunitats d’aprenentatge al llarg de tota la vida, així com obrir les activitats de voluntariat i els col·lectius universitaris a persones de totes les edats.

En aquest marc, a través de la iniciativa Som UVic, les persones sènior que han estat membres de la comunitat universitària de la UVic poden continuar vinculades a la institució i beneficiar-se de diversos serveis interns, com disposar de correu @uvic.cat, tenir accés al carnet universitari o sumar-se a les propostes de voluntariat, entre d’altres. Per fer-ho, cal que es registrin emplenant el formulari corresponent, a “Som UVic”.

D’altra banda, totes les persones sèniors interessades en la divulgació acadèmica, vinculades o no a la Universitat al llarg de la trajectòria vital o professional, tenen a disposició els projectes de les aules d’extensió universitària i del Campus Sènior.