Docència

Infancia y pantallas llibre Lucrezia Crescenzi-Lanna

Es publica el llibre “Infancia y pantallas”, coordinat per la doctora Lucrezia Crescenzi-Lanna

13.07.2021

Octaedro Editorial publica el llibre Infancia y pantallas. Evidencias actuales y métodos de anàlisis, coordinat per les doctores Lucrezia Crescenzi-Lanna (UVic-UCC) i Mariona Grané (UB). El llibre, de descàrrega gratuïta, pretén contribuir a la recerca en el camp de la relació dels nens i nenes amb les pantalles interactives durant la primera infantesa. La decisió de difondre el títol en obert té com a objectiu arribar a tots els acadèmics interessats en aquesta àrea, però també als educadors i famílies preocupades per seleccionar i oferir recursos de qualitat que contribueixin a un ús saludable, responsable i educatiu de la tecnologia per part dels més petits.

Aquest llibre és un dels resultats de l’App2five - rediseñando Apps educativas de calidad dirigidas a la primera infancia, que és un projecte d’R+D que cerca la qualitat dels recursos digitals pels més petits, a partir de l’estudi de la seva interacció amb els dispositius mòbils. A l’App2five (PGC2018-096233-A-I00, del Programa  Estatal de Generación de Conocimiento y Fortalecimiento Científico y Tecnológico del Sistema d’R+D+I, Subprograma Estatal de Generación de Conocimiento) hi participen investigadors de la UVic-UCC, Universitat de Barcelona, Universidad de Oviedo, Tecnocampus (Universitat Pompeu Fabra), PENT FLACSO Argentina, Univerdade Federal de Santa Caterina, Universitat Oberta de Catalunya i Universidad de Málaga.