Estudiants de la FETEP fent pràctiques al Nepal

Estudiants de la FETEP fan pràctiques al Nepal

02.02.2023

Set estudiants de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (5 alumnes de CAFE i 2 de Psicologia) es troben realitzant les seves pràctiques al Nepal des d'aquest gener. En total estaran cinc setmanes en aquest país i participaran en tres projectes diferents. El primer és Snow Manjushree School, una llar d’acollida situada a Katmandú, que acull nens i nenes de les muntanyes que tenen difícil accés a l’educació. El segon és el projecte PA Nepal, que està situat a Sankhu i que ofereix allotjament, suport emocional i educació a fills i filles de presoners. El tercer projecte es diu Options Catalunya Nepal, i treballa amb nois i noies a partir de 16 anys i els ofereix una possibilitat de formació professional.

Dos professors de la facultat, la Margarida Tió i l’Ignasi Arumí, han acompanyat els alumnes durant les primeres dues setmanes i han pogut constatar que aquestes pràctiques impliquen un gran creixement professional i personal per part dels estudiants. La professora Margarida Tió, que participa en el projecte per primera vegada, ressalta la importància de la tasca que desenvolupa el coordinador del projecte, que coneix i vetlla per les bones relacions entre les institucions i la facultat, i que acompanya els estudiants en aquesta gran aventura.