Estudiants de MEP participen a l’exposició “Efervescències: Art, Escola i Universitat”

Estudiants de MEP participen en l’exposició “Efervescències: Art, Escola i Universitat”

01.06.2023

Dimarts passat va obrir les portes l’exposició "Efervescències: Art, Escola i Universitat", que fins al pròxim 9 de juny es podrà visitar a l'Espai Josep Vernis de l'edifici B de Miramarges. L'exposició és el resultat d’un treball dels alumnes de quart de primària de l'escola Sagrat Cor de Vic, en col·laboració amb els estudiants de l'assignatura d'Educació Visual i Plàstica II del grau en Mestre d’Educació Primària de la UVic.

El repte dels nens i les nenes era explorar el món del cinema d'animació, des de l'aprenentatge de tècniques fins a la creació d'un relat de ficció audiovisual. Els futurs mestres els han acompanyat en aquest procés orientant-los en la creació col·lectiva del relat. Al llarg de dues sessions van experimentar, planificar i crear el guió final.

L'exposició inclou les obres finals dels alumnes, així com una mostra dels seus processos creatius, que es pot veure a les aules B003 i B002. Per a aquesta exposició s'han fet dues inauguracions, una el 30 de maig i l’altra aquest dijous, 1 de juny. Hi han participat els infants, les seves famílies i mestres, i els estudiants de MEP.