UVic

Estudiants i titulats parlen de la UVic-UCC amb motiu del 25è aniversari

El dia 29 d’abril, a les 17.30 h, tindran lloc quatre taules rodones simultànies en què els estudiants i els exestudiants parlaran del passat, analitzaran el present i projectaran el futur de la universitat. Aquesta activitat tindrà lloc en el marc dels actes de commemoració del 25è aniversari de la UVic-UCC.

Seran quatre taules rodones, organitzades des de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (aula C-005), la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (aules F103-F104), la Facultat d’Empresa i Comunicació (Sala Mercè Torrents) i la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (Sala Segimon Serallonga), i amb el suport del col·lectiu UAlumni, les quals finalitzaran amb un refrigeri al pati de l’edifici Torre dels Frares. Per als que fa temps que no trepitgen la universitat, hi ha previstes visites guiades per a cada facultat prèvies a les taules rodones.

Tots els estudiants, exestudiants, membres del professorat i professionals d’administració estan convidats a assistir en una d’aquestes taules rodones. Cal, però, inscripció prèvia.