Docència

PAP UVic

Gairebé 200 estudiants es formen a la UVic per superar la Prova d’Aptitud Personal dels graus de Mestre

La UVic ha organitzat novament diferents formacions per preparar els futurs estudiants interessats en els graus de Mestre per superar la Prova d’Aptitud Personal (PAP), un requisit obligatori per accedir als graus universitaris d’aquest àmbit.

Les formacions, en què han participat gairebé 200 persones, s’han ofert en diferents formats: cursos presencials al matí i a la tarda, cursos intensius online i presencials al matí i a la tarda, un curs online de llarga durada de gener a març, i un curs presencial impartit a l’Escorial de Vic i destinat a estudiants de batxillerat i del cicle formatiu de grau superior d’Educació Infantil.

La PAP dels graus de Mestre consisteix en dos exàmens: competència comunicativa i raonament crític, i competència logicomatemàtica. En aquests cursos, impartits per professorat dels graus de Mestre de la UVic, l’alumnat ha pogut repassar continguts necessaris per aprovar-la i ha practicat amb exàmens d’anys anteriors.

Per als assistents, suposa una peça clau de la seva preparació: gairebé el 100% dels participants creu que la formació els ha ajudat a preparar la PAP. Des de la UVic, es valora molt positivament el nombre d’inscripcions i l'assistència a aquestes formacions, que enguany han crescut un 85% respecte a l’any passat.