Docència

Fira de Valls

Gairebé 200 estudiants s'informen sobre la UVic a la Fira de Valls

La Fira Espai de l'Estudiant de Valls es va celebrar els dies 10 i 11 de març i la UVic hi va ser present per informar els estudiants de secundària. Es van atendre gairebé 200 estudiants d'ESO i batxillerat. L'alumnat, que venia acompanyat de les seves famílies, es va interessar pels estudis de la UVic i, sobretot, va resoldre dubtes referents a beques i a les pràctiques en empreses.

Aquesta és una de les moltes fires en què la UVic és present per donar a conèixer la universitat i els seus estudis i en què cada any creix el nombre de persones interessades. Les pròximes cites són el Saló de l'Ensenyament a Barcelona, que s'està duent a terme aquesta setmana, i la Fira d'Ensenyaments Superiors de Menorca, del 7 al 8 d'abril.