Docència

PAP de CAFE

Gairebé 90 aspirants de la PAP de CAFE participen en una sessió preparatòria presencial a la UVic

08.06.2023

El dimecres 31 de maig, la UVic va organitzar una sessió preparatòria presencial de la prova d’aptitud personal (PAP) de CAFE. Hi van assistir gairebé 90 aspirants a la PAP, que es podrà fer el 19 de juny a la UVic.

La PAP de CAFE és un requisit obligatori que qualsevol futur estudiant de CAFE o CAFE / Mestre d’Educació Primària ha de superar per poder accedir als estudis. Es tracta de quatre proves físiques: cursa llançadora (course navette), salt horitzontal, llançament de pilota medicinal i adaptació al medi aquàtic. Si l’aspirant obté un “APTE/A” de la PAP, pot optar a l’accés a un grau d’esports de la UVic.

Durant la sessió, els futurs estudiants van rebre informació sobre la normativa i el funcionament de la PAP, i també van poder practicar les quatre proves físiques, acompanyats i orientats pel professorat dels graus de CAFE i CAFE / Mestre d’Educació Primària de la UVic.

Els resultats de la prova de PAP CAFE de la UVic del 19 de juny es coneixeran aquella mateixa tarda.