Go International

Go International: la jornada sobre la mobilitat internacional que se celebra dijous vinent

26.11.2021

L’Àrea de Relacions Internacionals, juntament amb el Servei de Carreres Professionals, les unitats d’internacionalització de les facultats i l’Escola d’Idiomes, prepara la jornada Go International per al 2 de desembre per fer conèixer i promoure els programes de mobilitat a la universitat amb l’objectiu que els estudiants puguin resoldre dubtes i decidir-se a afegir una experiència internacional al seu currículum. PAS i PDI també podran informar-se sobre les seves oportunitats, tant pel que fa a mobilitats per fer docència en universitats estrangeres, com altres opcions de mobilitats per dur a terme activitats formatives.

Durant el matí, de 10 a 13 h, es podrà sol·licitar informació i entrar en el sorteig de premis als estands que hi haurà ubicats a les recepcions de Miramarges i de la Torre dels Frares.
L’objectiu de la jornada és promoure els programes de mobilitat i intercanvi internacional a tota la comunitat universitària.